Contest GA

Menang contest Back to School BATA 2018

Alhamdulillah…. Kemenangan pertama 2018. Enjin bercontest baru nak panas. Alhamdulilah ini betul-betul rezeki anak-anak sebab hadiahnya pun set serba berdiri, hahaha set berdiri macam set hantaran pulak ya. Ini rezeki anak-anak sebab hadiahnya set keperluan persekolahan, dari stokin, kasut hinggalah ke beg. Masa menang tu saya terus fikir, alamak berebutlah diorang semua ni nanti. Tapi …

Menang contest Back to School BATA 2018 Read More »

Ragam penganjur contest, minta duit postage untuk pos hadiah

Menyirap pulak baca tajuk ni banyak kali kan, menyirap ada, bengang pun ada. Tak pernah dalam sejarah menang contest ni, penganjur minta duit postage untuk pos hadiah yang saya menang tu. TAK PERNAH ok!!! Hrrrrrr mainkan perasaan orang betul diorang ni. Kalau korang pernah baca, saya pernah beberapa kali menang contest di Facebook ni. Saya …

Ragam penganjur contest, minta duit postage untuk pos hadiah Read More »