Hari ini di majlis kenduri kahwin, Shah Alam

Tadi saya temankan pengasuh anak-anak ini ke kenduri kahwin di Jalan Bayam, Seksyen 24 Shah Alam. Yeay yeay!! Tak perlu masak hari ini hihi. Dasar femalas kan, jemu jugak nak duduk di dapur tu, biasa memang duk dapur setakat basuh kain dan masak air nak buat susu si Adam je, itu pun dah rasa jemu …

Hari ini di majlis kenduri kahwin, Shah Alam Read More »