Uncategorized Bila keluarga dah ramai, teringin nak beli MPV June 20, 2011

┬áProton Exora Entry berkenaan dgn iklan Nuffnang yang duk berjoget di blog daku ni..tengok iklan tu, teringin pulak nk beli MPV..bukan apa ahli keluarga dah bertambah kan..dulu berempat, skrg dh berlima…rasa sendat jugakla kete abah kalau balik bercuti ke kampung…Lepas tu masing2 kata nk duduk kat tengah sbb klu kat blkg tak dpt aircond..hmm berebut...