Umum Kenduri kahwin @ Grand Blue Wave Hotel, Shah Alam September 26, 2017

Salam nasi minyak semua!! Fuhhhh lap peluh kat muka dan ketiak kejap, bukannya penat buat kerja kenduri tapi penat melayan si kecik ni yang dikendong ke sana ke mari. Biasalah orang beranak kecik memang tak boleh harap pun nak tolong buat kerja, sekadar jadi mandor jela ke hulu ke hilir dengan mengilik si kecik. Nak...

Pengalaman beli barangan as is @ display IKEA melalui P... April 4, 2017 in Umum

Ha siapa kat sini kaki deko-deko cer lambai sikit!! Nak share sikit deko barangan ikea kat rumah saya, takdelah cantik dan kemas mana, anak 5 orang macam nilah, pegang mana sempat je, baru nak kemas-kemas dah datang 2 hero tu sepahkan. Baru nak pegang...

Pek isian semula Carrie Junior kini di pasaran March 29, 2017 in Blogging

CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.   Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan...

Shapee, jenama Bra Menyusu yang selesa dan berkualiti... January 24, 2017 in Umum

Sebelum melahirkan bayi ke 5 saya ni, bra menyusu adalah antara perkara yang ada dalam checklist saya dan bayi sebelum bersalin. Paling kurang mesti ada 5 helai untuk memastikan ianya sentiasa ditukar dan bersih. Sangat penting untuk menjaga kebersihan payudara untuk memastikan bayi anda...

Selamat Hari Lahir Adam February 23, 2015 in Umum

Alhamdulillah 14 Februari 2015 genaplah usianya 5 tahun. Syukur dikurniakan waris lelaki dalam keluarga ini. Teman abahnya main bola, nonton bola, tidur je dengan ibu lagi dan pastinya bawah ketiak ibu hokey!!! ;). Dilahirkan normal ya dan bukan sesaja pilih tarikh ni untuk bersalin,...

Adam suka lagu nget nget September 12, 2014 in Umum

Hahaha lagu apa nget nget tu?? Mesti keinginan nak tahu korang membuak sangat kan? Anak lelaki saya ni suka sangat lagu nget nget ni, cara sebut tu macam ni, korang sebut perkataan “senget”, ha nget itu yang saya maksudkan. Barulah korang boleh imagine tang...

Selamat Hari Raya July 30, 2014 in Umum

Assalamualaikum Wah baru berkesempatan nak update blog. Maklumlah line tenet kat kampung ni memang tenat. Bagus juga tenat, takdelah nak mengadap tenet aje kan. Nanti tiada kemesraan sesama sanak saudara bila mana masing-masing asik dengan gajet mereka. Macamana raya korang semua? Di kesempatan ini,...